Lépj szintet velünk!
A HERZ SONKÁK SZINTET LÉPTEK
A HERZ márka egyik alapvető értéke, hogy különösen figyelünk a fogyasztóink elvárásaira, az aktuális trendekre, igényekre, s ennek megfelelően folyamatosan innovatívan gondolkodunk. Éppen ezért a tavalyi évben számos kutatást végeztünk azért, hogy alkalmunk legyen meghallgatni titeket, és olyan irányban fejleszteni a termékeinket, hogy azok a lehető legtöbb igényre tudjanak válaszolni.
A fogyasztói kutatások eredményei idén január végétől a boltok polcain kelnek életre, a kívül-belül megújult HERZ sonka termékcsaládban.
A termékek számos területen szintet léptek, amelyekről a HERZ márka emblematikus elemeit és a modern elemeket ötvöző csomagoláson is számos információt találtok:
- hústartalom, amely minden esetben minimum 80%,
- betekintő ablak, hogy láthatók legyenek a csábító sonkaszeletek,
- alapanyag, hiszen a választékban sertés, csirke és pulyka termékek egyaránt megtalálhatóak,
- visszazárhatóság, amellyel megőrizhető termékeink minősége és zamatos íze, mindemellett biztonságosabb tárolást tud biztosítani,
- Less plastic logó, hiszen termékeinket 14%-kal kevesebb műanyag felhasználásával, csökkentett méretű tálcákba csomagoljuk, ezzel is tovább erősítve a Pick Szeged Zrt. fenntarthatósági törekvéseit.
Próbáld ki, és lépj szintet Te is a megújult, még szerethetőbb HERZ sonkákkal!