ISMÉT MAGYARBRANDS DÍJAS A HERZ
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól. A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben.
A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A fogyasztói top márkák kiválasztási szempontjai között olyan értékek szerepelnek, mint identitás, reputáció, márkaépítés, tradíció, ismertség és kedveltség. Az elismerés olyan pozitív visszajelzés a HERZ márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a magyar brandek közül a legjobbak egyikeként.